3 mai 2009

Books

a.k.a. "Ce carti ne-a mai placut (da' nu chiar toate pe care le-am citit in ultima perioada ca mi-e lene sa-mi aduc aminte si mi-e si mai lene sa ma ridic sa ma uit in biblioteca) si despre care probabil ca voi scrie la un moment dat da' mi-e prea lene acuma asa ca pun doar o poza cu ele sau poate scriu un pic da' nu foarte mult"

Richard Laymon - Quake

Excelentissima carte. A doua carte de Laymon pe care o citesc. In sfarsit, personaje care se gandesc la sex si care au erectii si pentru care a baga pulampizda nu este un act hristosic. Evident, fac comparatie cu personajele lui Dean Koontz care, pana sa se gandeasca la sex, trebuie sa treaca prin 600 de pagini. Nu ca as avea ceva cu domnu' Koontz. God forbid, he's one of my favs!

Richard Laymon - The Cellar

Ah, ce frumos. A breath of fresh air from the 80s. Cu pedofil si tot tacamul. Plus bestiality cu creaturi cu penisuri imense. Mmmm...de-abia astept sa le citesc si pe restul de 3 din serie.

Karen Maitland - The Company Of Liars

Very nice. 9 oameni in timpul ciumei (sau leprei --- heck, i forgot). And the things they do (or actually don't: wash, clean their teeth etc.). De citit.

Jonathan Stroud - Amulet of Samarkand

Prima dintr-o trilogie numita "The Bartimaeus Trilogy". Foarte foarte foarte misto. Daca tuta de Rowling ar fi in stare sa scrie, asa ar scrie Harry Pokerface.

Dean Koontz - Fear Nothing & Seize The Night [SPOILERS!]

Prima not so quite da' a doua e excelenta. Prima e mai cumintica. Da' personajul principal e righteous si goody goody in ambele. Excelent time travel-ul din a doua (the whole egg room thing). Astept s-apara si a treia and it better expand on the second ca il ia mama dracului pe Koontz.

Pula, ca tot am scris de carti si nici poze n-am pus. Well, here's a picture of a Jew just to finish the post in a repulsive way:

Niciun comentariu: