30 apr. 2008

Să ne căcăm în Vamă

Mda. Să mă cac în toţi hipioţii nespălaţi cu harfe de ecologişti. Ce urmează e o discuţie destul de lungă (din care am mai tăiat bucăţi) despre un căcat de documentar filmat de un prostovan de filmează pe la înmormântări. Documentarul poate fi găsit aici: http://www.hailafilm.ro/content/view/817/88888913/ Nu vă recomand decât dacă aveţi stomacul tare sau sunteţi un căcat de hipiot lepros.

Jeleu: stai ca ma uit la un documentar despre vama
Jeleu: vreau sa stiu de ce e asa de cacat
Nightwane: pt ca merg toti ratatii acolo?
Jeleu: da, dar pe langa asta
Nightwane: errrm
Nightwane: ca lumea merge CU CORTUL acolo?
Jeleu: acolo marea e cu cateva grade mai calda
Jeleu: ca se pishe toata lumea
Jeleu: uite aici ce prosti merg in vama
Jeleu: http://www.hailafilm.ro/content/view/817/88888913/
[...]
Nightwane: oameni care-si permit sa-si bage pula in vama
Nightwane: si eu imi permit sa bag pula in vama
Nightwane: ca e loc de mizerabili
Nightwane: si hipioti sarantoci care sug pula pt alcool
Nightwane: societate de capitalisti imputiti
Nightwane: pai f bine, tarfa moare de foame si altii o duc bine
Nightwane: asa e normal
Jeleu: sa manance nisip, da-o-n pula mea
Nightwane: anti-globalizare!
Jeleu: si muci de tigara
Nightwane: sa moara ma-sa
Nightwane: ca nici nu stiu ce e aia globalizare
Jeleu: mie-mi place cladirea aia
Jeleu: m-as muta acolo
Nightwane: da
Nightwane: arata cool
Jeleu: sa ma pis pe vamaioti
Nightwane: eu imi doresc sa deschida mcdonaldo restaurante in vama pe plaja ))
Nightwane: ar fi superb
[...]
Nightwane: doamne ce scarba mi-e de oamenii astia care se dau "liberi" si "free thinkers"
[...]
Jeleu: toti ecolojistii astia anti-globalizare de vama
Jeleu: duc gunoiul pan la cos
Jeleu: da mucii de tigara
Jeleu: tot in nisip
Nightwane: duc gunoiul pana la cos si cand il ia vantul nu se duc dupa el
[...]
Nightwane: io n-am fost niciodata in vama ca mi-e scarba si frica de boli
Jeleu: holera, malarie, etc.
Nightwane: da
Jeleu: tbc
Jeleu: ce zoom-uri de nunta baga operatorul
Nightwane: cel mai mult ma distreaza ca astia mor de oftica de faptul ca altii au bani si ei nu
Nightwane: si ca altii se spala si ei nu
Jeleu: pai da
Nightwane: si ca altii n-au malarie si ei nu
Jeleu: cum sa nu mai vina oamenii cu bani
[...]
Jeleu: si ma amuza toti astia
Jeleu: vai ce murdara e vama
Jeleu: FA CURAT IN PULA MEA
Nightwane: si vai ce-mi place sa fie libertate
Nightwane: sa ne simtim oameni cu tbc in noi si fara detergent
Nightwane: auzi ba ce zice maria
Nightwane: ca nu e bine sa stai in picioare, tre sa stai infipt in nisip in jeg
Nightwane: are cam 13-14 ani maria
Nightwane: si e lesbiana
Nightwane: how touching povestea ei despre sticle
Nightwane: a luat 20 de sticle
Nightwane: si le-a spart gatul si le-a bagat in pizda
[...]
Nightwane: caca-m-as pe ei de hipioti. huo futu-va in gura de nespalatii dracu
Nightwane: caca-m-as in pascovenia mortilor vostri
Nightwane: futu-ti metru s-un schnitzel de barbos cacacios
Nightwane: ce pula mea au ma cu bavaria?
Jeleu: E VICTORIA LOR
Nightwane: ti-am zis eu care e faza.
Nightwane: nu au bani sa cumpere nimic de nicaieri si d-astea le vor inchise
Jeleu: ACOLO E 10 LEI INTRARE SI 8 LEI O BERE
Jeleu: ASA PRETURI PLATESC DOAR CAPITALISTII KITSCH PRO_GLOBALIZARE
Jeleu: CU MASINI
Jeleu: SI SPALATI
Jeleu: HUOOOOOO
Nightwane: astia-s d-aia ma de zic ca totul ar trebui sa fie gratuit si ca guvernul ii constrange cand baga taxe si reguli
Jeleu: sa fie berea subventionata de stat
Nightwane: stii faza aia cu linda lovelace cand zicea ca ei i-ar placea sa fie anarhie?
Nightwane: si ala de-i lua interviul o intreaba "stii ce e aia?"
Nightwane: si ea "nu, nu stiu"
Nightwane: asa-s hipiotii astia
[...]
Jeleu: mai tanar fiind io asa, n-am prins cum trebuia
Nightwane: veneai cu cortu' ma si simteai ca traiesti. cu ceaunu' si dizenteria ba baiete! aveai tbc in tine si ERA EXCELENT! acuma e un trend.
Nightwane: 200 de metri de masini
Nightwane: un fel de 100 metri garduri
[...]
Jeleu: ma pis pe toti stangistii astia cu cioc anti-capitalist, cu tricouri cu che guevara
Jeleu: che guevara e cea mai mare lepra
Nightwane: ce au ma cu capitalismul?????
Nightwane: io nu inteleg!!!!
Jeleu: banii, ochiul dracului
Nightwane: hai frate astia-s ca iliescu "proprietatea e un moft"
Jeleu: SA-MI BAG PULA LA OVIDIU
Nightwane: ei sunt asa contra capitalismului pt ca ei nu au proprietate
Jeleu: capitalismul e naspa cand stai cu parintii la 40 de ani
[...]
Jeleu: munca e pentru sclavi, vama e pentru oameni liberi
Nightwane: mi-a bagat jazz ca sa nu dorm!
Nightwane: DOUA ORE!
Nightwane: sa stii ca ai dreptate, vama e pt oameni liberi munca e pt sclavi. prefer sa fiu sclav. anytime.
Nightwane: mi-e o scarba de oamenii astia de nu se poate.
Nightwane: ca tot ei se plang ca n-au bani si tot ei sunt aia care cersesc tigari si alcool
Jeleu: lol, solistul de la luna mamara
Nightwane: da' nu ar pune mana la munca
[...]
Nightwane: se aude SUEDE in fundal
Nightwane: deci s-a pishat pe tot rockul lor de vamaioti
Nightwane: in documentar de roacheri sa bage britpop e the utter shame
Nightwane: suede rules, ce pana mea
Nightwane: muriti cacatilor
Nightwane: deci astia nu stiu nici muzica se pare
Jeleu: brett anderson se pishe pe toti
Nightwane: ba da' lung mai e
Nightwane: 5 parti deja?
[...]
Nightwane: da' ei s-au gandit vreodata ca nimeni nu se sinchiseste de niste lepre infecte care nu vor sa munceasca?
Nightwane: am sarit la "hausioti", "latinioti"
Jeleu: voma veche
Nightwane: vama e loc pt om boem ma
Nightwane: nu poti fi boem daca ai dusmani
Jeleu: loooooooooool, asta cine-o zice?
Nightwane: cacatu cu cioc mai incolo
Nightwane: am sarit peste prostu' ala de la luna anala
Nightwane: sa dea faliment trendu'
[...]
Jeleu: uamenii ard cauciucuri, ce ecolojique
Nightwane: era jacku' !
Nightwane: era zapata!
Nightwane: o mare deci acoperisu!
Jeleu: pula mea, am dat inainte
Jeleu: ma durea capul


3 comentarii:

Anonim spunea...

Cum pizda masii ma se face ca desi jegosii astia de vamaioti se duc la mare dar tot jegosi raman?

Anonim spunea...

pardon greselile gramaticale :D

Anonim spunea...

opaaaaa
retarzi analfabeti...
da voi unde mergeti mai la mare...?
sau sunteti muntomani?
sau mamaiaioti?:D
in fine
io zic k niste putoi ca voi confuzati sexual care habar n-au ce-i aia globalizare, ue, nato, capitalism, sclavie, etc. sa se abtina d la pareri.
mai bine va jucati si voi cu putele, excitati-va si voi un pic, ascultati muzica faina, si pipaiti-va.
p bune de ce va obositi cu lucruri care va depasesc?
viata e faina!:D
XXX