24 apr. 2008

Discutii despre Hard Candy


Mda. Şi a apărut noul album Madonna. Din păcate, foarte de căcat. Iată ce au de spus despre el două din minţile luminate ale universului (recte eu şi Zombie6):

Nightwane: vrei nou' album al madonnei?
Zombie 6: mda...
Zombie 6: e ceva de capul lui?
Nightwane: not really
Nightwane: adica suna ok la prima auditie da' dup-aia...you realize it's crap
Zombie 6: mai crap decat confessions?
Nightwane: mie confessions mi-a placut mult
Zombie 6: mie mi sa parut ce era pe juamte foarte bun, pe jumate foarte prost
Nightwane: probabil ca eu am prins jumatatea foarte buna
Nightwane: singurele melodii cat-de-cat acceptabile de pe asta nou sunt Give it 2 Me si Voices
Nightwane: atat
Nightwane: ca restu' suna a black eyed peas, timbaland, kanye west (are si o melodie cu kanye west), nelly furtado (Care tot timbaland e de fapt)
Zombie 6: dar in rest ce are?
Zombie 6: NUUUUUUUUUUUUUUU
Nightwane: in rest e fergalicious
Nightwane: ceva de genu'
Nightwane: confessions suna macar cat-de-cat a madonna
Nightwane: asta nu
Zombie 6: sa vedem
Zombie 6: timbaland chiar nu poate sa [re]produca decat o singura piesa?
Zombie 6: candy shop e space invaders al lu bjork
Nightwane: ba da, are 2 piese. o are p-aia cu M.I.A. care nu prea suna a timbaland
Zombie 6: suna a mia, ce este MULT mai rau
Nightwane: nu suna a M.I.A. at all
Nightwane: ca M.I.A. rulz
Zombie 6: 4 minutes e ceva gen 50cent
Nightwane: si M.I.A. are o singura melodie cu timbaland
Zombie 6: sau britney facand un cover dupa 5cent
Zombie 6: da imi place.
Nightwane: ce iti place???
Zombie 6: stai ca am sarit la give it to me
Nightwane: chestia aia numita Spanish Lesson e cea mai de cacao
Nightwane: e ca si cum La Isla Bonita si-ar fi prins pizda in masa de mixaj
Zombie 6: give it to me pare ramasa de la confessions. bonus track neinclus pe albumu pe care trebuia
Nightwane: dap
Nightwane: tocmai d-aia e si ok
Zombie 6: heartbeat e destul de madonna. dar se cam schimonosejte vocal
Zombie 6: ceva din perioada dear jessie
Zombie 6: care a nu a fost prea fericta
Zombie 6: vocea asteia suna foarte ciudat
Nightwane: yeah, nu prea suna a madonna
Nightwane: da' imi suna a ceva cunoscut da' nu imi dau seama ce
Nightwane: probabil ca pizdiculine d-alea gen hillary duff and shit
Zombie 6: miles away este o piesa PROASTA
Nightwane: pana si lindsay lohan suna mai cool in mizeriile ei de melodii
Zombie 6: FUCKKKKKKKKKKKKKK
Nightwane: stai sa vezi she's not me
Zombie 6: cat e de 90s shes not me
Zombie 6: e 90s cu 70isme
Nightwane: cat de barry white cacandu-se pe anii 90
Zombie 6: cum draq au produs albumu asta?
Zombie 6: cum lau compus?
Nightwane: eu nu stiu cine l-a produs
Nightwane: lemme check
Nightwane: nu cred k timbaland
Nightwane: ca pula mea
Zombie 6: si el
Nightwane: da, si el da' nu numai el
Nightwane: Incredible imi suna f fergalicious nush de ce
Zombie 6: incredidible este o mare bataie de joc
Nightwane: de fapt nu
Nightwane: suna un pic a deeper and deeper in unele momente
Nightwane: ori asta ori am innebunit eu
Zombie 6: da mah, e 90
Nightwane: si tanjesc dupa vremuri mai bune
Zombie 6: ANII 90 se INTOARCE
Zombie 6: cred ca sunt oripilat [la un nivel visceral] de perspectiva asta
Nightwane: pana si coperta albumului e coperta gen anii 90, ultra-ieftina si brightly (and badly) coloured
Nightwane: production credits from Timbaland, Justin Timberlake, The Neptunes, Nate "Danja" Hills as well as co-production from Madonna.
Nightwane: deci pula mea
Zombie 6: dance tonite e iar timbaland lipsit de orice inspiratie
Nightwane: THE NEPTUNES!
Nightwane: aia-s le crap absolue
Nightwane: si Beat goes on care suna a jacksons 5 in pula calului
Zombie 6: spanish lesson nu este atroce [exista antecedentele cu isla bonita]
Zombie 6: DAR
Zombie 6: cum pula mea e cu vocea? efectiv nu inteleg
Nightwane: vezi ce-am zis mai sus. ma auto-citez: "e ca si cum La Isla Bonita si-ar fi prins pizda in masa de mixaj"
Zombie 6: =))
Nightwane: nush, n-are voce de femeie de 50 de ani
Zombie 6: nu vazusem
Zombie 6: devil won't recognise you
Zombie 6: asta imi place
Nightwane: "The album has so far been getting very favorable reviews by critics. Rolling Stone gave the album 4/5 stars saying "A songwriting team of American chart royalty helps Madonna revisit her roots as an urban-disco queen"
Nightwane: mie nu imi place
Nightwane: suna a cry me a river
Zombie 6: se leaga cumva de bad girl si de american life
Nightwane: da' femeia asta nu isi da seama ca toate melodiile de pe albumul asta au mai fost facute inainte???
Zombie 6: DAR NU E DISCO
Zombie 6: am dat si de un fragment de opian
Zombie 6: pian
Nightwane: ma gandeam eu
Zombie 6: e justin timber-lake ca vibe aia cu devil
Nightwane: "suna a cry me a river"
Zombie 6: ai zis ca voices e deeper and deeper
Nightwane: mai citeste dracu' ce scriu
Nightwane: nuuu
Nightwane: nu am zis ca voices e deeper and deeper
Nightwane: Incredible imi suna a deeper and deeper
Nightwane: oh well in concluzie: de cacat si f trist

Niciun comentariu: