26 aug. 2009

Madonna si Ciuleandra Pt. 2

Eu: sunt curios daca face duet cu Rona Hartner
Jeleu: lol
Eu: stii ca Lynch are o melodie cu Rona Hartner
Eu: 
Jeleu: doua
Eu: doua
Eu: fire
Eu: doua
Eu: paie
Eu: ia labiala la bataie
Jeleu: are doua melodie
Eu: gadjo dillo midget remix
Jeleu: oare o sa-i cante adi minune la mormant madonnei?
Jeleu: cum canta in gadjo dilo
Eu: si o sa apara si naomui
Eu: in rol de baiat
Jeleu: http://www.youtube.com/watch?v=_TjGQbUz36Q
Eu: oribil
Jeleu: si asta la mormant
Jeleu: http://www.youtube.com/watch?v=qP_z35y5dEY&feature=related
Eu: ai vazut ca Madonna l-a adus pe Iisus pe taramuri romanesti
Eu: lasa-ma ba cu Gadjo Dillo
Jeleu: ?
Eu: pe gagica-su ma
Jeleu: aaa, Jesus
Jeleu: da, Jesus
Eu: dap
Eu: sa ii vindece ranile
Eu: de la oasele care-i ies prin piele
Eu: sunt curios daca o sa faca tribut MJ
Jeleu: adica sa moara?
Eu: pai drogata e
Eu: i mean, look at her
Eu: deci ar putea, da
Eu: oricum ar ramane Johnny Depp in locul ei
Eu: ca ai vazut ca seamana cu ea in Alice in wonderland
Jeleu: m-as duce la concert doar daca stiu SIGUR ca romanian folk aia o sa fie cu Fuego
Eu: sau cu Mihaela Runceanu
Jeleu: nu stiu, coaie, d-astea
Eu: aia ma de a murit
Jeleu: daca-mi zici de Irina Logout, poate
Eu: a murit ca Luchian Mihalea numai ca era cu pizda in loc de penis
Eu: da amandurora le placea pula
Jeleu: ea mai traieste, da chiar?
Jeleu: Irina Logout, adica
Eu: sper sa nu
Eu: da' cred ca da
Eu: daca murea, il vedeai pe Fuego peste tot

Niciun comentariu: