26 aug. 2009

Madonna si Ciuleandra Pt. 1

Jeleu: vii la madonna?
Jeleu: sa vedem un cadavru reanimat, vorba ta
Eu: nope
Eu: nu mi-am luat belet
Eu: plus ca
Eu: o sa cante de pe
Eu: hard candy
Eu: which i totally loathe
Jeleu: belete mai e
Eu: yes dar bani nu mai e 
Jeleu: plus ca la ce basini are in cap nu mai canta like a virgin sau holiday
Jeleu: si da, hard candy e o voma
Jeleu: we only got for minutes to do an enema
Eu: si la ce basini are in cap nu vezi nimic pt ca cel mai apropiat punct de scena e la 2 kilometri
Jeleu: vagin mucegait
Jeleu: 'Intro/Candy Shop'
'Beat Goes On'
'Human Nature'
'Vogue'
Video Interlude
'Into The Groove'
'Heartbeat'
'Borderline'
'She's Not Me'
'Music'
Video Interlude
'Devil Wouldn't Recognise You'
'Spanish Lesson'
'Miles Away'
'La Isla Bonita/Lela Pala Tute'
Romanian folk interlude
'You Must Love Me'
Video Interlude
'4 Minutes'
'Like A Prayer'
'Ray Of Light'
'Hung Up'
'Give It To Me'
Jeleu: 
Eu: doamne
Eu: ce jeguri
Eu: Romanian Folk Interlude
Eu: Doua fire, doua paie, ia Madonna la bataie!
Jeleu: aici urca ion dolanescu pe scena
Jeleu: cu sicriu cu tot
Eu: nu, ca madonna ar arata rau pe langa el
Jeleu: si-l acompaniaza fuego
Jeleu: probabil ca fuego o sa produca noul album al madonnei
Eu: Impodobeste, mama, cripta
Jeleu: a, si daca au noroc
Jeleu: astia care merg la concert
Jeleu: s-ar putea sa cante die another day 
Eu: sau Please, die yesterday
Eu: voi pastui discutia pe blog, sa stii
Eu: sa vada madonna ca vorbesti urat de ea
Eu: da' e multe melodii pe care nu le stiu
Eu: ce e aia Spanish Lesson?
Eu: recita scenariul de la EVITA in spaniola?
Jeleu: nu stiu 
Eu: Me duele en el culo de Argentina
Jeleu: no criere por me, rromania
Eu: repeat
Eu: well, lasa-te de latinisme 
Eu: da' de ce canta "You must love me" si nu "Take a bow" ???
Eu: si de ce curu meu nu canta Erotica
Eu: bine
Eu: acolo ar trebui
Eu: sa faca chestii sexy
Eu: heaven forbid!
Jeleu: 4 minutes este o melodie?
Eu: nu
Eu: aia e pauza
Jeleu: a, ok
Eu: sa-si ia pastilele
Jeleu: 
Eu: de lombosciatica
Eu: nush da' concertul ideal Madonna ar fi asa: Erotica, Like A Virgin, Like a prayer, Vogue, Take a bow, justify my love, rain, human nature, bedtime story si music
Eu: ah si errrm
Eu: hung up
Eu: de ce pula mea o canta borderline, dumnezeu stie
Eu: ca e o abjectie
Jeleu: According to one source,a slower,more folk version of “Borderline” is still being considered
Eu: 
Eu: o sa fie varianta Mihaela Mihai
Eu: de-as fi salcie la borderline
Jeleu: apropos
Jeleu: http://strangecandy.files.wordpress.com/2008/06/sagatcandyoy9.jpg
Eu: WTF 
Eu: WTF I
Eu: WTF IS 
Eu: WTF IS THAT
Eu: OMG
Eu: EW
Eu: deci du-te-n madonna's flabby arms
Eu: ce dracu e aia
Eu: doamne
Eu: make me unsee it!
Jeleu: madonna in 3 ani
Jeleu: pe steroizi si cu reverse-MJ procedure
Eu: deci 
Eu: bleah
Eu: icky poo
Eu: si in loc de flabby arms o sa aiba flabby cocks
Jeleu: pai sigur are flabby labia
Eu: si algae
Eu: in labiae

Niciun comentariu: