30 mai 2008

Ştirile cu puţă

CANCAN.RO

  • Unul dintre primarii din Bucureşti a primit o scrisoare de dragoste de la un fost iubit. Evident că, în stil OTV, nu este prezentat numele presupusului poponar ci se votează numele lui pe site. Eu sunt sigur că Vanghelie nu e. Poate Inimăroiu că ăla pare cel mai poofy dintre toţi. Asta dacă e s-o ia în cur. Dacă e s-o dea în cur, sigur e Cristian Poteraş. Onţanu e asexuat şi asexual mai mult ca sigur. Că nici măcar să fută sectorul 2 n-a fost în stare.

  • Sexy-Minorele din Cimitir! Hi5 loveşte din nou. După asistentele curului de la nu ştiu care spital şi după blondina din morgă, nişte pitzi de 16 ani şi-au făcut poze în cimitir. Făcând plajă. Era să scriu plagă dar nu prea îmi merge tasta „g”. Nu mi se pare nimic scandalos. Mai scandaloasă e pizda aia cu mâna în mort la morgă sau asistentele alea. Măcar aşa dacă o proastă dormitează pe mormânt, se mai înfrumuseţează cimitirul. Sperăm totuşi să ajungă să facă plajă în cavou, pentru eternitate.

  • Tatăl a ucis-o pe fetiţa de trei ani şi mama a aruncat-o în sobă. Ar trebui să le cer reţeta. Oare ce-or fi gătit? Or fi făcut-o şniţel? Nu cred pentru că nu zice nicăieri că taică-su a bătut-o înainte s-o căsăpească şi nici că maică-sa a târât-o prin pesmet. Probabil că au făcut o ciorbă, ceva şi un pic de friptură cu sos. Ţăranii ăştia...nu-s în stare să gătească ceva mai elevat.

CLICK.RO

  • Bănică a făcut 300.000€ din alegeri. Probabil că şi eu aş fi făcut banii ăia dacă aş fi ales să mă fut cu Andreea Marin şi să sug pula la politicieni.

  • Gina Pistol şi-a scos iubitul în lume. Eu îmi voi scoate câinele la plimbare, într-un gest de camaraderie cu Gina Pizdol.

  • Prigoană o vrea noră pe Alina Plugaru. Mi se pare perfect normal: Prigoană, om cu picior de lemn, vrea ca noră o corcitură de gâscă cu pechinez, recte Alina Pularu.

LIBERTATEA.RO

  • Absolut nimic. În afară de faptul că tânta de Ileana Lazariuc nu l-a chemat pe taică-su la botez. Da’ mă cac pe Ileana Lazariuc. Libertatea dezamăgeşte din nou.

Niciun comentariu: