6 feb. 2008

Resident Evil - not too shabby

Prima oară când l-am văzut l-am detestat enorm. No fucking idea why. Cert e că da cu menţiunea că unul din motive nu era Mila pt ca, well hello mr. Obvious, Mila e Mila!

Oricum, l-am revăzut pe primul aseară şi nu e rău deloc deşi nu prea are legătură decât vag cu jocurile (mneh, îl joc acum pe primul - remake-ul de Cub adică şi l-am jucat şi pe al doilea pe N64 şi un pic pe al 4-lea pe cub până mi-l cumpăr p-ăla de Wii. De 3, 0 şi Code Veronica n-am avut parte încă. Dar să nu divagăm.). Mila se zbânţuie pe acolo scantily clad în the signature red dress şi dă cu picioarele în cap câinilor zombificaţi (ăştia seamănă cu aia din Resident Evil Remake şi sunt la fel de rapizi). Hai că oricum filmul a fost văzut 
de toată lumea dar voiam doar să subliniez că l-am revăzut şi mi-a plăcut.

Tre să văd şi 2 şi 3. Sper să nu fie de căcat. 2-ul e cu Jill Valentine which I love (playable character in Resident Evil 1/Remake şi în Resident Evil 3. Tre să mi le iau şi pe restul pe Cub. Hmmmz.

A treat:

Niciun comentariu: