2 feb. 2008

Lene

Mi-a fost lene sa mai scriu ceva. Acuma mi-am gasit un nou rost in viata:

http://confesiuni.nobo.ro/

Un site dubios unde oamenii scriu chestii de genul:


se intampla ceva ciudat cu prietenul meu. se masturbeaza prea des.
aseara i-am cerut sa facem sex si mi-a spus ca nu se simte bine. 5 minute mai tarziu l-am gasit la baie masturbandu-se in timp ce privea poze cu barbati dezbracati

el spune ca ma iubeste dar eu nu pot sa il inteleg de ce vrea sa facem doar sex anal



sunt un ratat, ,ma simt un ratat, lumea ma considera un ratat... defapt e misto sa fi ratat, macar stii ca nu dezamagesti pe nimeni... ce naiba




am atins penisul colegului meu de banca si mi-a placut.
sunt baiat


sunt baiat si am un obicei ciudat: fur un sutien de-a lu mama si mi-l pun apoi ma uit la bustul meu in oglinda in timp ce ma masturbez.ma tot gandesc ca o fi ceva forma de narcisism..ideea e ca ma inspaimanta gandul de a afla mama ce fac.



Niciun comentariu: