15 iul. 2009

Inghetata Transformers 2

Deci la magazin la mine la munca, se vinde inghetata Optimus Prime Stick Transformers Revenge Of The Fallen. Whew! Marketingu' ne mananca zilele!

Inghetata cica ar avea aroma de capshuna, guanabana (what the fucking fuck is this???) si este glazurata cu iaurt (nu seamana a iaurt) si bomboane pocnitoare.

La 1,2 RON, inghetata e excelenta. Neluand pretul in considerare, este execrabila.

Iata si poze:

Se vede clar Optimus Prime pe pachet. Mai jos scrie Optimus Prime Stick.

Sa dezvaluim meandrele si interioarele vaste ale ambalajului.

Opa! Arata ca un penis tricolor. E clar, d-aia se numeste Optimus Prime Stick. E inghetata facuta din si dupa modelul penisului lui Optimus Prime. Si lumea tre sa bage asa ceva in gura???

Chestia gri si nespalata de deasupra este fie:

a) preputul lui Optimus Prime

b) glazura de iaurt cu bomboane pocnitoare

La prima degustare pare a fi preputul lui Optimus Prime. Cel putin la gust. De fapt, preputul lui cu bomboane pocnitoare.

Ok, devine din ce in ce mai rau.  Acum chiar c-arata ca un penis. Penisul decalotat al lui Optimus Prime. So depressing. 

Imi imaginez prin ce clipe de vis trec scarnele de 5-6 ani cand iau la molfait inghetata vietii facuta din resturi peniene si clipele de oroare ale bunicutzelor cand isi vad fetitele sau baieteii sfredelindu-si papilele gustative cu falusul in chestiune.

Dar, sa nu divagam. Mai multe poze.

Ok, this is bad! Really bad! Aparent, Optimus Prime a inceput sa ejaculeze dar, avand penisul congelat, fantana arteziana n-a fost arteziana. Logica mea imi spune ca aia rosie e capshuna si aia albastra guanabana. Deci, prin tranzitivitate, lichidele spermatice ale robotilor au gust de fructa de care nu a auzit nici dracu (poate vreo cioara din africa sau unde dracu creste balaria aia de poama).

Si cam asta-i tot. Inghetata ramane albastra pana la sfarsit.

Nu imi vine sa cred ca am mancat doua!!!!!! Ce nu face omu' in numele stiintei.

3 comentarii:

The Voice spunea...

Ce imaginatie bolnava ai! Tz Tz sa-ti fie rusine ! :D

Alex spunea...

http://en.wikipedia.org/wiki/Soursop
Asta e guanabana :P

Anonim spunea...

o fi avand imaginatie bolnava dar nu este singurul. aceleasi senzatii imbecile le-am avut si eu cu toate ca nu sunt bolnav. ieri mi-am facut toate analizele. cu alte cuvinte este o .... porcarie.