18 iun. 2008

Twilight Twilight Nihil Nihil

I don't do social events like "Bataia cu perne a bloggerilor", "Votarea", "Diferite chestii legate de publicitate", "Acte de Caritate", "Cacaturi de awareness pentru lipsa stratului de ozon", "Reciclarea chestiilor de plaTSic sau harITe". Nu ca n-as avea cu cine. N-am chef si sunt totalmente anti-social si scarbit cand vine vorba de events de genul. De ex, acum cateva zile, Jean aka Jaded aka Iulia zicea de un event numit "1.99 sau ceva la schimb" unde te duceai sa faci nu-stiu-ce-exact-ca-nu-am-fost-foarte-atent-cand-am-citit. Oricum, eu unul nu m-as fi dus nici mort la asa ceva. I mean, what's the use? Getting to know people? Imi sunt suficienti si oamenii pe care ii cunosc. Cine stie de ce pocnitori oi da prin toate dubioseniile de baruri.
Yes, yes. You humans make me totally sick. I hate people. I only love midgets and my dog. 

While writing, am ascultat Current 93. Asta asa de chestie. Nu ca ar avea legatura?

Si tastele H si G iar dau rateu. Universul sta cu curul spre mine se pare in ultima vreme. But, fuck me sideways, i ain't gonna kiss it!

Niciun comentariu: