12 iun. 2008

A bit late, innit tho?

Cer scuze pentru absenta. Pizdele care au bocit sa ma pardoneze. Da' pula mea, new job, more money, less time, more complications.

Anyhoo. Ce muzici cool am mai ascultat:

1. Paavoharju - Laulu Laakson Kukista

Da, da. De nepronuntat. Formatie din Islanda/Finlanda/Norvegia/Swahili/Mozambic sau orice alta tara nordica. Dar foarte misto. De extra ascultat pe repeat obsesiv: "Kevätrumpu" care suna ca si cum cineva s-ar fi cacat in anii 90 pe Sigur Ros si mirosul a ajuns de-abia acum aici. Fabulosissim de-a dreptul. Ca tot veni vorba de Sigur Ros, Paavoharju astia sunt way cooler. Sigur Ros sunt overrated.

2. Ghostland Observatory - Robotique Majestique

Nu inteleg de ce aia de la Pitchfork zic ca-s de cacat. I kinda like them in unele momente. Prima jumatate a albumului e foarte misto si suna ca si cum Freddy Mercury a dat de un PC cu Fruity Loops instalat.

3. Jamie Lidell - Jim

Desi suna a cioroi, tipu e de fapt alb. Deci e ok sa ne placa albumul asta.

4. I Was A Teenage Satan Worshipper - The Lemonade Ocean

P-astia i-am luat pt ca imi placea cum suna numele formatiei. Dar, spre deosebire de datile trecute (vezi experienta neplacuta cu formatia My Penis Is Made Of Dogshit), nu mi-am luat-o in bot. Sunt chiar ok (chiar foarte ok at times - vezi Pop (H)Ate(S) Itself). De urmarit si pe viitor.

5. Quiet Village - Silent Movie

Suna atat de mishto. Gen muzica de film dar not quite. Trece prin blaxploitation music, western music plus multe alte chestii. Suna si a Carpenter uneori. Mirifique.

6. Subtle - Exiting ARM

Very very very nice. Nu stiu de ce mi-au adus aminte de Sneaker Pimps ca nu prea suna. Dar they are still very nice. BERRY NICE, actually.

Niciun comentariu: