1 mar. 2008

Ce se întâmplă în lume (subiecte de importanţă majoră)



Nimic interesant. Unii au devenit o ţară (Kosovo - eu credeam că e ceva gen un cătun din Rusia dar se pare că m-am înşelat şi e comună din ... futu-i că am uitat.)

Din nou război! De parcă ăla din Iran/Irak (nu sunt foarte sigur unde e) nu e suficient! Oana Zăvoranu dă o declaraţie şoc ce ia lumea prin surprindere şi zguduie the very fabric of our existence: "Mama spune că sunt o ordinară!" Iaca poznă, ce noutate.

Ilinca Vandici curtată de stripperul Gyo. Nu ştiu cine e Ilinca Vandici (deşi am o vagă impresie că este cea despre care am citit săptămâna trecută că ar fi pus mâna pe Cocoşel) şi nici stripperul Gyo.

Părinţii unui manelist cuţitat în Berceni zic "Poate mai facem un copil ca Răzvan." Adică manelist, agramat şi care moare înjunghiat? Why bother, really....

Expertizele medicale arată că deţinutul care afirmă că a fost lovit de mezina familiei prezidenţiale nu are decât leziuni anale! Adică Elena Băsescu l-a futut în cur????????????? 

Deocamdată atât. Can't take much more, really.

Niciun comentariu: