25 iun. 2009

La Musique Automatique

Adica ce muzici s-au mai ascultat in ultima vreme si trebe (sau nu) ascultate in continuare pe MP3 player pentru ca mi se futu placa de sunet si mi-e lene sa imi cumpar alta:

1. Placebo - Battle For The Sun

Daca aveam 10 ani si imi curgeau mucii in gura, impresionat fiind la versuri precum "I will battle for the sun/And I won’t stop until I’m done" probabil ca imi cumparam albumul in secunda 2. Dar, cum nu este cazul sa am 10 ani si sa ma impresionez la asemenea chestii, am facut caca pe album, am refuzat sa accept ca e un album Placebo si am dat play la....

2. Dat Politics - MadKit

De obicei nu ma incanta foarte mult nintendocore-ul desi sunt uber-geek Nintendo. De data asta, insa, i friggin' love it. Foarte foarte misto albumul, daca Mario ar iesi pastilat in club, cam asta ar asculta.

3. Miike Snow - Miike Snow

Bla,bla,bla, si-au luat numele de la Takashi Miike. Desi chestia asta este, by itself, mega-cool, mai e si genial albumul. Adica, fuck me, de mult nu am mai ramas cu gura cascata la o melodie cum am ramas la "Animal".

4. Chicks On Speed - Cutting The Edge

Obsesiile anti-art (sau pro-arta, dracu stie) revin. Impreuna cu chanteuzele Satanei (fetele astea nu isi dau seama ca si o tabla zgariata cu o furculita suna mai bine decat vocile lor?). Daaaaar...albumul e fucking amazing. Nu peste 99 Cents dar FUCKING AMAZING. Mai ales Art Rules care e mai 80cist ca anii 80. Si Extended Paintbrush care este extrem de dansabil si fun.

Da, sunt fan Chicks On Speed de cand le-am auzit prima oara. But for the love of God...they have such shitty singing voices. "Art is over!"

5. Manic Street Preachers - Journal For Plague Lovers 

Nimic notabil pe acest album. Mai bun ca Send Away The Tigers, ce-i drept dar tot e cam fara vlaga si flasc.

6. Client - COMMAND

Yeah, they're no Goldfrapp and/or Ladytron but they want to be. Si cam atat. Albumele anterioare erau mai misto, COMMAND-ul e cam lalait si se chinuie prea mult sa fie alte formatii.

7. IAMX - Kingdom Of Welcome Addiction

WOOOOOOOW! Demential e putin spus. Fuck yeah, cuvintele sunt absolut de prisos si "Nature of Inviting" e una din cele mai misto melodii de anul asta. 

8. Bat For Lashes - Two Suns

P-asta-l stie toata lumea LOL. Primul ei album (Fur & Gold) fu foarte misto. Asta cam e printre albumele anului.

9. Alte formatii ce au lesinat prin playlist: Glass Candy, Plushgun, Hot Panda, Gentleman Reg.

Niciun comentariu: